Ik ben Karin Waldram, trainer en coach. Een professional met een passie voor trainen en enthousiaste klanten.

Met mijn kennis en ervaring op het gebied van communicatie, leiderschap en gastvrijheid, help ik organisaties om het contact met hun klanten leuk te maken.

Het is mijn missie om Nederland klantvriendelijker te maken. Ik geloof er namelijk oprecht in dat ik jou kan leren hoe je van het contact met je klanten een feestje te maken. Klant blij, jij blij!

Naast het voeren van een eigen bedrijf, ben ik purser bij een grote luchtvaartmaatschappij. Ik ben tijdens een vlucht, onder andere, verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van de passagiers. Uiteraard zet ik mij tijdens iedere vlucht in om mijn passagiers een topbeleving te geven. ‘Practice what you preach’ is dus een uitspraak die letterlijk op mij van toepassing is.

Daarnaast ben ik een zelfverzekerde en enthousiaste positivo die niet snel een uitdaging uit de weg gaat.

Anderen zeggen over mij:

“Karin is een zeer ervaren trainer die met gevoel voor nuance een veilige leeromgeving schept.”

“Door haar doortastende no-nonsense benadering weet zij gesprekken om te buigen in positieve en productieve ontmoetingen.”

“Trainingen van Karin resulteren in persoonlijke groei en laten een prettige indruk achter die uitnodigt om verder te gaan.”