HERKEN JE DIT?

  • Je stopt veel tijd en energie in het tevreden stellen klanten.
  • Gesprekken met ontevreden klanten kosten je veel tijd en geld.
  • Je loopt vast in gesprekken die je voert.
  • Je bent ontevreden over de gesprekken die je voert.
  • Je vraagt je af waarom klanten zich lastig gedragen.
  • Je voelt weerstand wanneer klanten ontevreden zijn.

WAT GAAN WE DOEN?

In deze workshop ga je samen met andere ondernemers op zoek naar manieren om een lastig gesprek om te buigen naar een succesvol gesprek. Je ontdekt jouw manier van communiceren en de manier waarop anderen deze manier van communiceren ervaren. Met behulp van praktische oefeningen leer je hoe je succesvol kunt inspelen op lastige momenten in een gesprek. Kernwoorden voor deze workshop zijn; praktisch, toepasbaar, luisteren en contact maken.

ONDERWERPEN

  • Basis communicatietechnieken; luisteren, samenvatten en doorvragen.
  • Begrip tonen versus begrip hebben.
  • Gastvrijheid.
  • Aandacht voor persoonlijke leerdoelen.
  • Je ontmoet andere ondernemers die worstelen met lastige gesprekken.

RESULTAAT

  • Nieuwe vaardigheden die direct toepasbaar zijn.
  • Meer tevreden klanten.
  • Praktische en toepasbare manieren om gesprekken te beïnvloeden.
  • Inspiratie

INFORMATIE

  • Duur 1 dag
  • Prijs: € 495,- per persoon (exclusief BTW)
  • Inclusief lunch, koffie en thee
  • Lokatie: Amsterdam of Utrecht

 

Schrijf je direct in