Voor ondernemers die meer waarde aan hun onderneming willen toevoegen door klantgerichter te handelen.

HERKEN JE DIT?

  • Klanten worden steeds veeleisender.
  • Je stopt veel tijd en energie in het tevreden stellen van je klanten.
  • Gesprekken met ontevreden klanten kosten je veel tijd en geld.
  • Je vraagt je af waarom klanten zich lastig gedragen.
  • Je voelt weerstand wanneer klanten ontevreden zijn.

WAT GAAN WE DOEN?

In deze training leer je hoe je meer focus op de klant kunt leggen. Je gaat een concrete doelen stellen om klantgerichter te gaan handelen. Dit doen we door een bewustwording te creëren over de toegevoegde waarde van klantgericht handelen. Ook besteden we aandacht aan het verbeteren van je communicatievaardigheden, zodat je lastige gesprekken kunt ombuigen naar succesvolle gesprekken. Je krijgt geen kunstje aangeleerd, want we stimuleren jouw intrinsieke motivatie om het verschil te gaan maken. Kernwoorden voor deze training zijn; praktisch, toepasbaar, luisteren en contact maken.

ONDERWERPEN

  • Aandacht voor persoonlijke leerdoelen.
  • Het effect van klantgericht handelen.
  • Spanningsvelden in de praktijk
  • Klantgericht communiceren.
  • Gastvrijheid.
  • Plan van aanpak opstellen.

RESULTAAT

  • Meer tevreden klanten.
  • Nieuwe vaardigheden die direct toepasbaar zijn.
  • Praktische en toepasbare manieren om gesprekken te beïnvloeden.
  • Een plan van aanpak om klantgerichter te gaan handelen.
  • Inspiratie

INFORMATIE

  • Duur: 1 dag (najaar 2018)
  • Prijs: € 495,- per persoon (exclusief BTW)
  • Inclusief arrangement met o.a. een 2 gangen lunch, koffie en thee.
  • Locatie: Haarlem