Ondernemen draait om veel factoren. Een van de belangrijkste factoren voor je onderneming is de klant. In het bijzonder een tevreden klant. Als je klanten tevreden zijn, levert dit voordelen op voor je bedrijf; ze kopen meer, blijven langer klant en zorgen voor nieuwe klanten. Ze zijn waardevol voor je bedrijf en je wilt er dus alles aan doen om je klanten tevreden te houden.

Maar niet alleen tevreden klanten zijn waardevol. Ook wanneer klanten ontevreden zijn, hebben ze een toegevoegde waarde. Misschien is hun toegevoegde waarde zelfs groter omdat zij verbeterkansen met zich meebrengen. Dit betekent wel dat je op zoek moet gaan naar de oorzaak van de ontevredenheid en het gesprek moet aangaan met je klant.

Voor veel ondernemers is dat lastig, want het voeren van deze gesprekken kost tijd, energie en geld. Zowel voor jezelf als voor je medewerkers. Daarbij is het voeren van een succesvol gesprek een kunst die niet iedereen beheerst.

Herkenbaar?

Succes in gesprek helpt ondernemers (en hun medewerkers) om succesvolle gesprekken te voeren met hun klanten. Door middel van praktische en toepasbare trainingen leer je klantgericht en gastvrij te communiceren. Je leert hoe je optimaal kunt aansluiten bij je klanten zodat je allebei op dezelfde golflengte zit.

Zo zorg je er voor dat de communicatie met tevreden en ontevreden klanten ingrijpend verbeterd, klanten een gastvrije service krijgen en je sterk in je schoenen staat. Kortom er ontstaat een stevige basis voor succesvol ondernemen met tevreden klanten.

Meer weten over het aanbod van Succes in gesprek? Klik op onderstaande button voor een overzicht van ons trainingsaanbod.

 

 Bekijk aanbod