HERKEN JE DIT?

  • Je wilt je klanttevredenheid verhogen.
  • Jij en je medewerkers stoppen veel tijd en energie in het tevreden stellen van klanten.
  • Gesprekken met ontevreden klanten kosten veel tijd en geld.
  • Je loopt vast in gesprekken die je voert.
  • Je bent ontevreden over de gesprekken die jij en/of je medewerkers voeren.
  • Je vraagt je af waarom klanten ontevreden zijn.
  • Je voelt weerstand wanneer klanten ontevreden zijn.

WAT KUN JE VERWACHTEN

In deze masterclass maak je een plan om ‘succesvol communiceren’ te implementeren binnen jouw bedrijf.  Door succesvoller te gaan communiceren kun je meer invloed uitoefenen op je klant- en medewerkerstevredenheid.

De masterclass bestaat uit 2 workshops, opdrachten voor in de praktijk en een coachings-sessie van 1 uur verspreid over een periode van 3 maanden. Tussen de workshops in werk je zelfstandig aan opdrachten en een plan van aanpak. Je volgt de masterclass met een vaste groep deelnemers.

Kernwoorden voor de masterclass zijn: empowerment, motiveren, praktisch en toepasbaar.

ONDERWERPEN

  • Het effect van succesvol communiceren op het gedrag van anderen.
  • Het effect van succesvol communiceren op de klant- en medewerkerstevredenheid.
  • Begrip tonen versus begrip hebben.
  • Waarderend leiderschap.
  • Motiveren van anderen.
  • Gastvrijheid in bedrijf.
  • Aandacht voor persoonlijke leerdoelen.

RESULTAAT

  • Een concreet plan.
  • Nieuwe vaardigheden om het gedrag van anderen te beïnvloeden.
  • Nieuwe vaardigheden om de klant- en medewerkerstevredenheid te verbeteren.
  • Direct toepasbare tips om de gastvrijheid te verhogen
  • Inspiratie

INFORMATIE

  • Duur: 3 maanden
  • Prijs: € 1795,- per persoon (exclusief BTW)
  • Inclusief lunch, koffie en thee
  • Lokatie: Amsterdam of Utrecht
  • Maximaal 8 deelnemers

 

Schrijf je direct in